Hoe lang heb ik garantie op het artikel?

Op al onze artikelen geldt een wettelijke garantie van 6 maanden. Uitgesloten van garantie zijn:

- Beschadiging door opzet of nalatigheid

- Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud

- Normale slijtage

- Verkleuring door zonlicht

 

 

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

Controleer je bestelling direct na ontvangst, uiterlijk binnen 14 dagen op juistheid en volledigheid. Heb je een verkeerd artikel ontvangen? Meld dit dan binnen 14 dagen na ontvangst via onze klantenservice. Om je klacht in behandeling te kunnen nemen hebben we een duidelijke foto nodig. We zullen het artikel zo spoedig mogelijk omruilen.

 

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hola-chica.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hoe snel reageren jullie op een klacht?

Onze klantenservice is op werkdagen van 9:00 tot 16:00 uur aanwezig om vragen en klachten te behandelen. Heb je een vraag of klacht naar onze klantenservice verzonden, dan ontvang je hierop op werkdagen doorgaans binnen een uur, doch hooguit binnen 24 uur een reactie.

Voor verdere vragen verwijzen we je graag door naar ons contactformulier!

 

KVK nr 71349537

BTW nr NL635652511B01

 

Join us

Copyright 2018 @ Hola Chica

All Rights Reserved